ساختمان پیش ساخته

شرکت بزرگمهر در طراحی ، ساخت و اجرای ساختمان های اسکلت بتن و اسکلت آهن و همچنین انواع ساختمان پیش ساخته از قبیل ساختمان پیش ساخته ساندویچ پانلی، ساختمان پیش ساخته LSF، ساختمان پیش ساخته کانکسی و ساختمان پیش ساخته بتنی همیشه پیشرو بوده است

ساختمان پیش ساخته

شرکت بزرگمهر در طراحی ، ساخت و اجرای ساختمان های اسکلت بتن و اسکلت آهن و همچنین انواع ساختمان پیش ساخته از قبیل ساختمان پیش ساخته ساندویچ پانلی، ساختمان پیش ساخته LSF، ساختمان پیش ساخته کانکسی و ساختمان پیش ساخته بتنی همیشه پیشرو بوده است

انواع ساختمان پیش ساخته:
* ساختمان پیش ساخته ساندویچ پانلی
* ساختمان پیش ساخته LSF
* ساختمان پیش ساخته چوبی
* ساختمان پیش ساخته فلزی (ساختمان پیش ساخته کانکسی)
* ساختمان پیش ساخته بتنی

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اجرای پیش ساخته ویلایی

خانه های پیش ساخته پانلی یا ویلاهای پیش ساخته پانلی  که دارای طراحی مدرن و خلاقانه میباشند

به دلیل داشتن مزیتهایی چون قیمت ساختمان پیش ساخته و تولید و نصب سریع با آخرین تکنولوژی،

مورد انتخاب کسانی قرار میگیرد که تصمیم به خرید خانه پیش ساخته  دارند. به دلیل اینکه کلیه واحد های

این ساختمان ها بصورت دمونتاژ تولید میگردند و در مدت زمان کوتاهی و بدون نیاز

به واحدهای تکمیلی در محل مورد نظر نصب میگردند در صنعت ساختمان به آنها خانه های مدولار نیز گفته میشود.

برای کسانی که که دوست  دارند در زمان کوتاهی صاحب خانه شوند خانه های آماده یا

پیش ساخته گزینه ی قابل اهمیتی است. خانه ای را تصور نمایید که در مدت زمان کوتاهی

پس از تصمیم گیری، مخصوص شما ساخته شود و باز در مدت زمان کوتاهی در مکان مورد

نظر شما با جزئیات درخواستی شما بصورت آماده بهره برداری برپا گردد. شرکت ما بهترین

آدرس جهت رسیدن به آرزوی ویلا دار شدن از طریق سازه ای مطمئن است.
اجرای پیش ساخته ویلایی - ساندویچ پانل
اجرای پیش ساخته ساندویچ پانلی

 افرادی که شرکت بزرگمهر را انتخاب نموده اند

دلایل زیادی جهت این انتخاب داشته اند.خانه های پیش ساخته آماده

شرکت بزرگمهر از شرق گرفته تا غرب، همه جای ایران حضور دارند.

در خانه های پیش ساخته ما طراحی های مختلفی با مصارف کاربردی متعدد وجود دارد

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

تاریخچه خانه های پیش ساخته
در کشور ایران از سال 1380 به بعد به تعداد خیلی محدود خانه های پیش ساخته در حال رشد ساخته شد ولی امروزه تعداد آنها در حال گسترش است و به علت قیمت تمام شده پایین و سرعت ساخت بالا و مهم تر اینکه مقاوم در برابر زلزله می باشد ، باعث گسترش این فناوری شده است. ولی در دنیای مدرن سابقه بسیار طولانی در مسکن پیش ساخته وجود دارد که : در ایالات متحده بین سالهای ۱۹۰۲ تا ۱۹۱۰ شرکتهای متعددی آغاز به فروش قطعات ساختمانهای پیش‌ساخته کردند. در بریتانیا بین سالهای ۱۹۴۵ تا ۱۹۴۹ بیش از ۱۵۶۰۰۰ خانه پیش‌ساخته تولید شد. در آلمان تا سال ۱۹۴۸ بیش از ۵۰۰۰ اتاقک پیش‌ساخته برای اعضای ارتش آمریکا ساخته شد. امروزه خانه‌های پیش‌ساخته در اروپا و ایالات متحده آمریکا در حال محبوب شدن هستند.
مزایای خانه های پیش ساخته در مشهد
طراحی دلخواه خانه های پیش ساخته متناسب با سلیقه مشتریان عزیز

تیم تخصصی بزرگمهر تمام تلاش خود را در طراحی چشم اندازی بیروین خانه ی پیش ساخته شما و حتی کوچکترین جزئیات طراحی داخلی توجه کرده و به صورت منحصر به فردی این کار را انجام خواهد داد. تیم ما از روش های بهینه سازی فضایی استفاده تا بتواند محیطی امن و خلوت را در خانه های پیش ساخته شما فراهم آورد.

 
استفاده از مواد اولیه با کیفیت در طراحی خانه های پیش ساخته ساندویچ پانلی

شرکت بزرگمهر سعی کرده که در تمامی موارد سازه از مواد اولیه درجه 1 استفاده کرده و باعث ایجاد دوام بسیار شود، ما سازه بسیار محکمی ساخته و از پنجره های دو جداره، پارکت های چوبی طبیعی و موادی استفاده خواهد کرد که در گذر زمان از خود مقاومت نشان دهد.

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

خانه پیش ساخته|ساختمان پیش ساخته

ایده اولیه ساختمان پیش ساخته از اروپا شکل گرفته است، بعد از جنگ جهانی و نیاز به سرعت ساخت و ساز ، رشد خانه های پیش ساخته بیشتر گردید.امروزه 90% ساختمانهای تجاری و مسکونی از اجزای پیش ساخته ساندویچ پانلی استفاده می نمایند.

در ایران مناطق خوش آب و هوا که دارای ساخت و ساز بیشتری ، نسب به سایر مناطق هستند استفاده از خانه های پیش ساخته طرفداران زیادی دارد.تفاوت زیاد ساختمان پیش ساخته و ساختمانهای که نیاز به بنایی دارند ، اختلاف در زمان بنایی آنها می باشد.

 

استان خراسان رضوی با مرکزیت شهر مشهد و متبرک به نام عالی ابن موسی الرضا که مشهد  و این کشور را با نواحی رضوی متبرک ساخته اند، در شمال شرقی ایران واقع شده است.این استان دارای 28 شهرستان می باشد.خراسان رضوی با 37 منطقه صنعتی یکی از بزرگترین قطب صنعتی کشور می باشد.تمامی سازه های پیش ساخته  در این استان عزیزمان به برکت امام رضا تولید می گردد ولی میتوان گفت که در زمینه ساخت انواع پیش ساخته  اعم از کلاس درس پیش ساخته  ، ساختمان پیش ساخته ویلایی  و همچنین اتاقک پیش ساخته و ساختمان پیش ساخته ضد زلزله رشد چشمگیری داشته است

دسته بندی خانه پیش ساخته

  1. خانه پیش ساخته با قابلیت مونتاژ در کارخانه
  2. خانه پیش ساخته با قابلیت مونتاژ در پروژه
  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

درباره ساختمان پیش ساخته

ساختمان پیش ساخته واندیشه ساخت اجزای ساختمانی و خانه‌های پیش‌ ساخته در آغاز قرن ۱۸ میلادی در اروپا بوجود آمد ولی تا پیش از قرن نوزدهم میلادی نتوانست واقعیت پیدا کند.پس‌ از رکودده ساله جنگ‌ جهانی‌ دوم دوران شکوفایی صنعتی کشورهای اروپایی و امریکای شمالی آغاز گردید. انگیزه سرعت بخشیدن به ساخت و ساز و روی آوردن به اجزای ساختمان پیش ساخته و خانه‌های پیش‌ساخته از نیاز به مسکن سریع سرچشمه گرفت.

 

هزینه ساخت و ساز با فرآورده های نوین ساختمانی با توجه به بازگشت سریع سرمایه، کمتر از هزینه ساخت و سازهای سنتی است. سبک سازی اجزای ساختمان پیش ساخته ، دیوارها و سقف و غیره به نوبه خود باعث کم شدن بار مرده ساختمان و کاهش اندازه های شالوده و سازه،کاربرد مصالح کمتر در ساخت اتاقک پیش ساخته و در نتیجه پایین آمدن هزینه ساخت می‌گردد.

اجرای فناوری‌های پیشرفته صنعتی در این سیستم ، نیازمند نیروی انسانی ماهر، ولی به تعداد کم و در زمان کمتر است. لذا مجموعه هزینه نیروی انسانی در این سیستم، کم‌تر از روش‌های سنتی است. ابزار و مصالح مورد استفاده نیز نسبتاً کم‌هزینه می‌باشند.

 

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

متأسفانه در لحظه خرید بسیاری از کالا ها و بهره گیری از خدمات مختلف در کشورمان عاملی وجود دارد که اجازه نمی دهد از روی ظاهر یا طرز برخورد عرضه کننده آن به ماهیت محصول پی ببریم . دفتری بسیار مجلل ، وبسایتی بسیار حرفه ای و امروزی ، ظاهری آراسته و حتی سخنان دلنشین از جمله عواملی محیطی هستند که در هنگام عقد یک قرارداد یا خرید کالا بسیار به مذاق ما خوش آمده و تحت تاثیر آن قرار می گیریم . به عنوان مثال چنانچه فروشنده یک دست کت و شلوار برخورد بسیار گرم و دوستانه ای با ما داشته باشد ، مجذوب آن شده و این کار را از وی می خریم ، غافل از اینکه ممکن است همه ظواهر ساختگی باشد ، این محصول به کیفیتی که بدان اشاره شده است نباشد ، ارزش واقعی اثر حتی نصف مبلغ پرداختی ما هم نباشد و در نهایت بسیاری از ویژگی هایی که برای ما برشمرده شد در این کالا وجود نداشته باشد . در نتیجه اینکه پیشنهاد می شود برای ساخت یک ساختمان پیش ساخته ، به اعتبار و آوازه یک مجموعه دقت کنید ، البته اعتبار و آوازه ای که از زبان مشتریان سابق آنان بیرون می آید . در نتیجه می توان گفت قابل اعتماد بودن پیمانکار ، وجود کادری دانا و مجرب ، وجود خدمات پس از فروش واقعی و نه تنها تا زمان دریافت کامل پول ، وجود دفتری با عمر استقرار بالا ، وجود قراردادی صریح و بی پیچش و سایر اقدامات مشتری مدارانه آنان از جمله نکاتیست که باید به آن ها توجه شود .

  • قیمت ساختمان های پیش ساخته چقدر است ؟

پرس و جوی قیمت این ابنیه در نکاتی درباره ساختمان های پیش ساخته همانند این است که بپرسیم «تلوزیون چند است !» یا «هزینه سفر چقدر می شود؟» . بی تردید ده ها عامل در پاسخ سوالات فوق دخیل هستند ، لذا برای برآورد قیمت یک سازه پیش ساخته نیز باید عوامل متعددی را از نظر بگذرانیم . ویژگی های ساختاری فولاد ، کیفیت و ضخامت مصالح گوناگون ، کیفیت پنل های سقفی و عایق های بکار رفته در سراسر خانه ، کیفیت پنجره های بکار رفته در ساختار این سازه و قیمت کفپوش ها ، محصولات برودتی و حرارتی ، شیرآلات و سایر سخت افزارهایی که بنا باشد پیمانکار تهیه نماید از جمله عوامل موثر در قیمت نهایی ساختمان  پیش ساخته هستند .

  • قابلیت جابجایی در این ابنیه به چه معناست ؟

خانه های پیش ساخته اگر در نوع کانکسی یا تریلری که پشت تراک نصب شده و چرخدار هستند نباشند ، یعنی روی بستری بتنی آرام گرفته اند . می دانیم که بیشتر اتصالات در خانه های پیش ساخته از نوع پیچ و مهره ای می باشد و پیچ مهره هم اگر قرار نبود که باز شود جای خود را به جوش های صنعتی می داد . پس در مجموع باید گفت که ساختار این ابنیه قابل باز شدن می باشد ، اما طبیعیست که بخشی از این محصول که به کمک سیمان یا دیگر مصالح به بستر زیرین یا کناری خود چسبیده اند ، به عنوان تلفات و خسارات مالی از بین خواهند رفت . ناگفته نماند که این میزان تک رقمی بوده و بخش قابل توجهی از سازه را معدوم نمی کند .

 

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰
 
  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

مکان های پر انرژی مخصوص فضاهای کاری با فعالیت بالا...

شرکت بزرگمهر ساختمان های پیش ساخته کارگاهی با دارای فضای کاری، استراحت مناسب و انرژی دهنده تولید می نماید.

از ویژگی های خاص ساختمان های پیش ساخته بزرگمهر در مشهد این است که هر یک از آنها دارای سازه های قابل اطمینان می باشند می توان از امکان تولید در زمان کوتاه، برپایی در محل، برپایی سریع و قیمت های مقرون به صرفه نام برد.

ساختمان های کارگاهی تولید شده با استانداردهای بین المللی توسط شرکت عبارتند از: پیش ساخته دفتر مدیریت و پرسنل فنیپیش ساختهخوابگاه ها، پیش ساخته غذاخوری ها، پیش ساخته آشپزخانه، پیش ساخته آزمایشگاه، پیش ساخته درمانگاه، پیش ساخته بوفه، سالن های پیش ساخته جهت استراحت، ساختمان پیش ساخته دفتر مدیریت منابع انسانی، پیش ساخته سرویس های بهداشتی، حمام و سایر واحدهای مربوطه

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰
 
ویلای پیش ساخته 84 متری محصولی از گروه شرکت بزرگمهر می باشد که مناسب برای خانواده های چهار تا شش نفره با دو اتاق خواب بزرگ بوده که می توان از آن در باغ ها و ملک های خصوصی بجای استفاده از روش ساختمان سازی استفاده کرد. امکانات ویلای پیش ساخته 84 متری این ویلا دارای دو اتاق خواب با کمد دیواری، یک آشپز خانه بزرگ به همراه کابینت ، گاز صفحه ای ،سرویس بهداشتی حمام و توالت فرنگی وشرقی
تمامی درب و پنجره های این پیش ساخته از  جنسupvc می باشد .
  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

امروزه افراد به دلایل متنوع خواهان استفاده از ساختمان های پیش ساخته هستند بدین منظور فروش خانه پیش ساخته دست دوم در بین افراد رواج یافته و آنان با توجه به شرایط ساختمان ها اقدام به خرید می نمایند.

 

 

خانه پیش ساخته دست دوم در حقیقت همان منازل پیش ساخته هستند با این تفاوت که قبلا کسی از آنها استفاده کرده است ولی با رعایت اصول و قوانین مربوط به منازل پیش ساخته، خانه های پیش ساخته دست دوم می تواند کارایی منازل پیش ساخته دست اول را داشته باشد.منازل پیش ساخته اصولا در کارخانه و کارگاه ها طبق نظر مشتری طراحی و ساخته می شوند و سپس به محل مورد نظر منتقل و نصب می گردد.

انواع منازل پیش ساخته:

خانه های پیش ساخته به دو دسته کلی تقسیم می شود افراد در فروش خانه پیش ساخته دست دوم باید اطلاعات زیر را داشته باشند.

1- خانه پیش ساخته قابل حمل:

از متداول ترین خانه پیش ساخته دست دوم که بسیار مورد توجه قرار می گیرد منازل پیش ساخته قابل حمل است که شامل انواع کانکسها، انواع کیوسکهای نگهبانی و حراست و توالت های عمومی است.این دسته از منازل پیش ساخته عمدتا از انواع فریم ها، شاسی فلزی، ساندویچ پانل، ورق ها و عایق های متنوع استفاده می شوند.

 

خانه پیش ساخته2

2- خانه های پیش ساخته غیر قابل حمل:

فروش خانه پیش ساخته دست دوم از این دسته چندان رواج ندارد و اغلب منازل پیش ساخته چوبی وود فریم، منازل ال اس اف و منازل چوبی الواری در این دسته قرار می گیرند.

از نظر کیفیتی این نوع خانه های پیش ساخته نسبت به منازل پیش ساخته قابل حمل برتر هستند و علت آن در استفاده از انواع مصالح مستحکم و متنوع می باشد.

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰
ساختمان های پیش ساخته در رده ساختمان های دارای طول عمر بالا قرار داشته و بصورت میانگین با لطمینان خاطر 50 سال قابل استفاده میباشند. عواملی مانند باد شدید، برف، باران، رطوبت و شرایط استفاده، در طول عمر ساختمان تاثیرگذار میباشند. مانند سایر انواع ساختمان ها رسیدگی
خانه پیش ساخته کارمد در کارخانه های مدرن با سیستم پیچ و مهره ای و بدون جوش تولید میگردند. سیستم پیچی در مقایسه با جوش دارای مقاومت و ایمنی بالایی میباشد و در آن ها خطای انسانی به حدود صفر میرسد. مصالح اصلی مورد استفاده در ساختمان های ما ورق فلزی، EPS ، و سمنت برد میباشد. در کلیه محصولات ما مصالح 100% ضد زنگ استفاده شده است. در دیواری ما دو پانل متفاوت سمنت برد، یونولیت، سمنت برد و یا ورق فلزی، یونولیت، ورق فلزی که عایق های حرارتی قوی میباشند مورد استفاده قرار میگیرند. تیرها دارای سیستم پیچی بوده و در دستگاه رول فرم بر اساس جزئیات هر ساختمان پیش ساخته  بصورت اختصاصی تولید میگردند. محل استقرار ستون ها و بادبند ها بر اساس محاسبات سازه ای وبا در نظر گرفتن اقلیم و موقعیت جغرافیایی محل برپایی، توسط مهندسین تعیین میگردند. بصورت استاندارد مصالح مورد استفاده در سقف ورق گالوانیزه میباشد. مختص انتخاب مشتری مصالحی چون OSB ، ایزوگام، شینگل نیز قابل استفاده میباشد. پنجره و درب بالکنها دوجداره UPVC میباشد. در درهای داخلی از درهای HPL استفاده شده است. علاوه برمصالح تاسیساتی و برقی تمامی مصالح دارای علامت استاندارد ترکیه بوده دارای گواهی کیفیت و کارت گارانتی میباشد.

های استاندارد در طول عمرخانه پیش ساخته اثیر مثبت دارد.

ساختمان پیش ساخته دارای سیستم مدولار و پیچ و مهره ای بوده و با جداسازی امکان انتقال آن به مکانی دیگر وجود دارد. ولی در مونتاژ مجدد امکان استفاده دوباره از بعضی مصالح جداسازی شده وجود ندارد. حداکثر حدود 10% از مصالح نیاز به نوسازی خواهند داشت.

 

  • ZAHRA DEHGHAN